Проект стосується теми «Німецькомовні країни» і
розрахований на учнів 11 класу. Учні повинні знаходити, аналізувати та
коментувати потрібну інформацію. Вони повинні вміти читати німецькомовні тексти
з повним розумінням і давати відповіді на запитання. Учні повинні робити
підготовлене повідомлення, самостійно добираючи матеріал і надавати інформацію
щодо визначних місць німецькомовних країн. На заняттях передбачається парна,
групова робота, а також деякі учні у ролі гіда.
Учні отримують основні відомості про Німеччину, Австрію, Швейцарію, Королівство Ліхтенштейн та Люксембург. Вчитель розвиває соціокультурну компетенцію, формує комунікативну компетенцію, вчить вмінню презентувати Україну в міжнародному контексті.
Учні повинні володіти навичками роботи з презентаціями та навичками роботи в Інтернеті.
Слабким учням надається додатковий час для виконання окремих завдань, уточнюються цілі навчання, об′єднання в групи відбувається за особливими критеріями, даються календарі із термінами на виконання завдань, адаптовані до їх потреб.
Обдарованим учням доручаються самостійні дослідження, незалежне самостійне вивчення додаткових питань, різноманітні варіанти питань, за допомогою яких учні можуть продемонструвати засвоєні знання, наприклад, більш складні завдання, що потребують поглибленого вивчення, продовження дослідження споріднених тем на вибір учня, а також довготривалі завдання чи проекти.
Учні отримують основні відомості про Німеччину, Австрію, Швейцарію, Королівство Ліхтенштейн та Люксембург. Вчитель розвиває соціокультурну компетенцію, формує комунікативну компетенцію, вчить вмінню презентувати Україну в міжнародному контексті.
Учні повинні володіти навичками роботи з презентаціями та навичками роботи в Інтернеті.
Слабким учням надається додатковий час для виконання окремих завдань, уточнюються цілі навчання, об′єднання в групи відбувається за особливими критеріями, даються календарі із термінами на виконання завдань, адаптовані до їх потреб.
Обдарованим учням доручаються самостійні дослідження, незалежне самостійне вивчення додаткових питань, різноманітні варіанти питань, за допомогою яких учні можуть продемонструвати засвоєні знання, наприклад, більш складні завдання, що потребують поглибленого вивчення, продовження дослідження споріднених тем на вибір учня, а також довготривалі завдання чи проекти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий